ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

آخرین نظرات

متحجر تو هستی

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۵ ق.ظ
عصر حجر و دوران سنگ !
عصر حجر تو هستی یا من ؟ من که پیروزی ناچیز(هفت دهم در صدی) را به تو تبریک گفتم ، یا تو که در جشن پیروزی من سنگ به دست گرفتی؟


۹۳/۰۳/۲۳
amir alipanah

نظرات  (۳)

سلام مومن !

شما دعوتین به محفلی از رندان ....


این بار با مطالبی با عنوان :
و باز شدیم مشغول ...
(اندر احوالات جام جهانی )

منتظرتون هستیم 

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۱ انصارقلی پور
 سلام
بابا اینا تا کم میارند سنگ میندازن، لگد میزنن ، گاز میگیرن...نمیدونم اسم چه موجودی بهشون نسبت بدم ، چون هر موجودی حتی خیلی از حیوانات فایده دارند .حالا تو بگو متحجر به نظر من چیز کمی بهشون گفتی!!!
5 سال پیش و در جریان وقوع فتنه‌ی 88، وقتی به‌خاطر قانون‌شکنیِ سران فتنه و قشون‌کشی خیابانی، شرایط مناسبی برای سیلی‌خوردگان از انقلاب و مردم، به وجود آمد و شعارهای ساختارشکنانه سر داده شد، عده‌ای که شناخته شده و صاحب تریبون بودند در اعلام مواضع و اظهار برائت از چنین شعارهایی، تعلل ورزیدند و مرتکب گناهِ «از دست دادن زمان برای جانبداری از حق» شدند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی