ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

آخرین نظرات

خدایا به سلامت دارش . . .

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۳ ب.ظ


خدا انشاءالله از عمر من کم کنه به عمر پربرکت آقامون اضافه کنه...

سلامتی و طول عمر آقامون صلوات

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


۹۳/۰۶/۱۷
amir alipanah

نظرات  (۴)

۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۲۷ سید هادی حسینی
سلام علیکم
بروزم با مطلبی برای آینده 
منتظر حضور و نظر شما
التماس دعا
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۲۸ سید هادی حسینی
 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بکوری چشم منافق و فتنه گر و خصوصا حاج آقا!! آقامون ایشالا تا ظهور حضرت حجت مثله کوه از انقلاب و ملت دفاع می کنه
به فدای چشم مستت شکند اگر دل من 
سر خم می سلامت شکند اگر سبویی
اگر چه از دوری کرببلا زارم
دلم خوشه اربابی مثل رضا دارم
اون شبای زیبا رو نمی برم از یاد
اون شبای دوره گردی تو صحن گوهرشاد
 قفل نگاهام باز میشه از غم میشم آزاد
تا کی بذارم سر به روی پنجره فولاد
غریب آقا دارم امام رضا دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی