ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

آخرین نظرات

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

خدا قسمت کرد و دعای این مردم مستجاب شد و شدیم برزیلی ، همه گفتند که عجب جتنلمنی است این کی روش و به راستی که پروفشنال (حرفه ای) است  وگرنه ما و برزیل !!! .

سازمان فخیمه صداو سیما هم دیگر به حد اکمال رسانده بود تعریف و پخش نماهنگ "ای پیروز مردان را  ... "  آخر به زعم آنها خیلی خوش درخشیده بودند بچه ها .

 اما نمی دانم که در این بین نقش سرکارخانم معصومه ابتکار(وزیر محیط زیست) و وزرات نیمه علاف محیط زیست چه بود که نخود آش مآبانه وارد عمل شده و در تعیین رنگ و لباس تیمی که منتخب تنها کشور شیعه حاضر در جام ، پلنگ  را یک تنه برگزیدند.  بعد از فروکش کردن کف ناشی از تعجبِ دهانمان ، گفتیم باشد ، آخر می بایست معتدل می بود. حال دیگر که نمی خواهیم به زور به بهشت ببریمشان  پس حداقل این پلنگکان طفلکی را که جریمه کشتنش تنها 5 میلیون  است ناقابل ، را کمی درک کنیم و یادی از آنها را برده باشیم که دیگر مردم دنیا نگویند ایرانیان آدماهایی هستند بی رحم و اصلا به حیوانات در حال انقراضشان اهمیتی نمی دهند که در 9 ماه 9 تایشان را کشتند و آنها هیچ نکرده اند (آخر جریمه اش فقط 5 میلیون است نا قابل).

بگذریم ؛ هرچه باشد لباسی که قرار است خالی باشد پُرش که کنیم نمره بیشتر دارد این جمله را معلم نقاشی کلاس اول ابتدایی مان نیز می گفت " اگر کاغذ نقاشیتان سفید باشد 20 نمی شوید ..." حتما فوتبالیان هم با خود اندیشه اند  که اگر لباسشان سفیدی داشته باشد 20 نشوند .

اما این مهم نیست ... مهم برای ملتی که تمام هم و غمش حمایت ازمظلوم و تبری از ظالم بوده ، اگر در برزیل در آن هتل های مجلل و زیر کولر های گازی ؛ حداقل کامنتی ، لایکی (به قول حسنمان ؛ پرزیدنت روحانی را می گویم )  از عراق  کربلا و حرم و بی حرمتی می نوشتند , ازشیعه کشتن و تارمار شدن مسلمان  می گفتند . اما اینها  پیش کش ، از خراب شدن زمین های فوتبال در موصل و بغداد و سامرا که می توانستند ابراز ناراحتی کنند ...

نمی دانم شاید در برزیل ، "غزه" و "عراق" فیلتر است  و گرنه حتما یک حرکت هرچندناچیز از خود نشان می دادند ... حتما همین است چرا که دژاگه در آلمان از غزه در فیس بوکش حمایت کرده بود (دمش گرم ، دلمان را زنده کرد).

اما مستر رونالدو ممنون . خودت قبلا گفته بودی که اگر از اسرائیل تعریف کرده بودی خیلی وقتها قبل می شدی مرد سال فوتبال دنیا . خیلی وقت پیش قراردادت میلیاردی می شد و شاید هم توپ تو هم طلایی می شد .

کریس جان دمت گرم که نرفتی ، تویی که چهارمین بار که دعوتت کردن آنهم با امضای رئیس لعنتی این رژیم منحوسِ آدم کش ، نرفتی اسرائیل . با اینکه می دانستی اگر نروی دیگر برایشان محبوب نیستی  و نشدی آن چنان که در روزنامه شان (هآرتص) فحشت دادند و قراردادهایت هم صفرهایش کم کم ، کم شود ، به گمانم .

اما لیونل باصطلاح دوست داشتنی را کجای دلم بگذارم با این عکسهای اسرائیلیش  ؛ و تویی که چند سال قبل که کمتر می شناختنت رفته بودی فلسطین و بیمارستان ساختی برای این مردم مظلوم ، با اینکه میتوانستی در حیفا باشی و خوش بگذرانی . و جالب است که لیونل در اسرائیل و کریس در فلسطین .


هر چه باشد طعم فقر است که آدم را می سازد ، تو هم فقیر بوده ای کریس ، می دانم آخر خودت گفته بودی که چقدر در کودکی حسرت داشتن خانه مایکل جکسون را داشته ای . از حسرتِ  خانه و غم نبودن پدرت و اسرائیل و لیونل و جام جهانی و ... که بگذریم  .... کریس جان ممنون که آموزاندی فوتبالیست هایمان را درس فتوت .

ممنون


جهت اثبات ادعای نویسنده مبنی بر حمایت رونالدو از فلسطین و غزه لطفا کلیپ زیر را مشاهده فرمایید ....

http://hn14.asset.aparat.com/aparat-video/d95f482fe5bedd14b1a051ca3b90da7d1394638.mp4


منبع:

nishtar.ir

amir alipanah
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۳ ۶ نظر

بچه های غزه

سحری موشک خوردند و

افطار موشک!

و من اینجا چنبره زده ام

پای "هفت سنگ"

amir alipanah
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۳ ۰ نظر

عالم کربلاست و تو گویی

گودال قتلگاهش فلسطین است

حسین هایی نقش بر زمین افتاده اند

و اسرائیل همین

شمر و حرمله و سپاه پسر مرجانه است

و این وسط من و تو

کجای این میدان ایستاده ایم؟!

amir alipanah
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۱:۴۴ ۲ نظر

برای تجدیدی ها

در امتحان بندگی...

کلاس تقویتی گذاشته ، خدا

نام این دوره ی 30 روزه

رمضان است

پا نوشت : شکم خالی شد...!اما هنوز دل ، پر است از غیر تو!

نکند نسخۀ رمضانــت هم ، جواب ندهد مرا؟!

amir alipanah
۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۹ ۵ نظر