ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

آخرین نظرات

۹۳/۰۶/۲۴
amir alipanah

نظرات  (۳)

۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۲ فانوس جزیره
سلام علیکم
با اجازه شما در وبلاگ فانوس جزیره لینک شدید
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم و رحمت الله
ممنون از نظرات و محبت جهت لینک وبلاگ
متقابلا لینک شدید
یا زهرا - س

خبر آمد که  تو بیمار شدی زار شدم

با دلم بر سر بالین تو احضار شدم

قوت چشم من از قوت  چشمان تو بود

چشم بیمار تورا دیدم و بیمار شدم

به امید روز ظهور آن خورشید و سلامتی رهبر تا آن زمان نزدیک

پاسخ:
سلام
ممنون از حضور و نظرتون
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۷ فانوس جزیره
سلام علیکم
هفته دفاع مقدس بر شما بزرگوار مبارک ، امید که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
پیام شهید به شما بزرگوار:
نهی از منکر
از اصفهان به قم می رفت. صدای آهنگ مبتذلی که راننده گوش می کرد شهید جلال افشار را آزار می داد. رفت با خشرویی به راننده گفت:
اگه امکان داره یا نوار رو خاموش کنید یا برای خودتون بذارین.
راننده با تمسخر گفت:
اگه ناراحتی می تونی پیاده شی!
جلال رفت توی فکر! هوای سرد بیابان تاریک و ... نیت کرد تا وجدان خفته راننده را بیدار کند. این بار به راننده گفت:
اگه خاموش نکنی پیاده میشم!
راننده هم نه کم گذاشت نه زیاد، پدال ترمز را فشار داد و ایستاد و گفت:
بفرما!
جلال پیاده شد. اتوبوس هنوز خیلی دور نشده بود که ایستاد!
همین که جلال به اتوبوس رسید، راننده به جلال گفت:
بیا بالا جوون ، نوار رو خاموش کردم.
سالها بعد که خبر شهادت جلال را به آیت الله بهاء الدینی دادند، ایشان در حالی که به عکسش نگاه می کرد فرمودند:
امام زمان (عج) از من یک سرباز خواست، من هم صاحب این عکس را معرفی کردم.
راز گل سرخ / ص10
جهت شادی روح شهید صلوات .. ان شاالله میهمان اهل بیت باشد

به مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری جهت وبلاگ نویسان با خانواده شهیدان فناخسرو هماهنگ شده است ، در صورت تمایل و داشتن وقت شرکت نمائید .

عاقبتتون بخیر / یاابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی