ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

ولایی بودن یعنی تا حسین علیه السلام نیامده مسلم ولی امر است.

آخرین نظرات

ممنون کریس

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۳ ب.ظ

خدا قسمت کرد و دعای این مردم مستجاب شد و شدیم برزیلی ، همه گفتند که عجب جتنلمنی است این کی روش و به راستی که پروفشنال (حرفه ای) است  وگرنه ما و برزیل !!! .

سازمان فخیمه صداو سیما هم دیگر به حد اکمال رسانده بود تعریف و پخش نماهنگ "ای پیروز مردان را  ... "  آخر به زعم آنها خیلی خوش درخشیده بودند بچه ها .

 اما نمی دانم که در این بین نقش سرکارخانم معصومه ابتکار(وزیر محیط زیست) و وزرات نیمه علاف محیط زیست چه بود که نخود آش مآبانه وارد عمل شده و در تعیین رنگ و لباس تیمی که منتخب تنها کشور شیعه حاضر در جام ، پلنگ  را یک تنه برگزیدند.  بعد از فروکش کردن کف ناشی از تعجبِ دهانمان ، گفتیم باشد ، آخر می بایست معتدل می بود. حال دیگر که نمی خواهیم به زور به بهشت ببریمشان  پس حداقل این پلنگکان طفلکی را که جریمه کشتنش تنها 5 میلیون  است ناقابل ، را کمی درک کنیم و یادی از آنها را برده باشیم که دیگر مردم دنیا نگویند ایرانیان آدماهایی هستند بی رحم و اصلا به حیوانات در حال انقراضشان اهمیتی نمی دهند که در 9 ماه 9 تایشان را کشتند و آنها هیچ نکرده اند (آخر جریمه اش فقط 5 میلیون است نا قابل).

بگذریم ؛ هرچه باشد لباسی که قرار است خالی باشد پُرش که کنیم نمره بیشتر دارد این جمله را معلم نقاشی کلاس اول ابتدایی مان نیز می گفت " اگر کاغذ نقاشیتان سفید باشد 20 نمی شوید ..." حتما فوتبالیان هم با خود اندیشه اند  که اگر لباسشان سفیدی داشته باشد 20 نشوند .

اما این مهم نیست ... مهم برای ملتی که تمام هم و غمش حمایت ازمظلوم و تبری از ظالم بوده ، اگر در برزیل در آن هتل های مجلل و زیر کولر های گازی ؛ حداقل کامنتی ، لایکی (به قول حسنمان ؛ پرزیدنت روحانی را می گویم )  از عراق  کربلا و حرم و بی حرمتی می نوشتند , ازشیعه کشتن و تارمار شدن مسلمان  می گفتند . اما اینها  پیش کش ، از خراب شدن زمین های فوتبال در موصل و بغداد و سامرا که می توانستند ابراز ناراحتی کنند ...

نمی دانم شاید در برزیل ، "غزه" و "عراق" فیلتر است  و گرنه حتما یک حرکت هرچندناچیز از خود نشان می دادند ... حتما همین است چرا که دژاگه در آلمان از غزه در فیس بوکش حمایت کرده بود (دمش گرم ، دلمان را زنده کرد).

اما مستر رونالدو ممنون . خودت قبلا گفته بودی که اگر از اسرائیل تعریف کرده بودی خیلی وقتها قبل می شدی مرد سال فوتبال دنیا . خیلی وقت پیش قراردادت میلیاردی می شد و شاید هم توپ تو هم طلایی می شد .

کریس جان دمت گرم که نرفتی ، تویی که چهارمین بار که دعوتت کردن آنهم با امضای رئیس لعنتی این رژیم منحوسِ آدم کش ، نرفتی اسرائیل . با اینکه می دانستی اگر نروی دیگر برایشان محبوب نیستی  و نشدی آن چنان که در روزنامه شان (هآرتص) فحشت دادند و قراردادهایت هم صفرهایش کم کم ، کم شود ، به گمانم .

اما لیونل باصطلاح دوست داشتنی را کجای دلم بگذارم با این عکسهای اسرائیلیش  ؛ و تویی که چند سال قبل که کمتر می شناختنت رفته بودی فلسطین و بیمارستان ساختی برای این مردم مظلوم ، با اینکه میتوانستی در حیفا باشی و خوش بگذرانی . و جالب است که لیونل در اسرائیل و کریس در فلسطین .


هر چه باشد طعم فقر است که آدم را می سازد ، تو هم فقیر بوده ای کریس ، می دانم آخر خودت گفته بودی که چقدر در کودکی حسرت داشتن خانه مایکل جکسون را داشته ای . از حسرتِ  خانه و غم نبودن پدرت و اسرائیل و لیونل و جام جهانی و ... که بگذریم  .... کریس جان ممنون که آموزاندی فوتبالیست هایمان را درس فتوت .

ممنون


جهت اثبات ادعای نویسنده مبنی بر حمایت رونالدو از فلسطین و غزه لطفا کلیپ زیر را مشاهده فرمایید ....

http://hn14.asset.aparat.com/aparat-video/d95f482fe5bedd14b1a051ca3b90da7d1394638.mp4


منبع:

nishtar.ir

۹۳/۰۴/۳۱
amir alipanah

نظرات  (۶)

جالب بود به وب ما هم سر بزن:
http://paydar1357.blogfa.com 
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۷ میثم طاهری
تا بوده همین بوده
یاد جلمه معروف امام که اگر دشمن از شما حمایت کرد...
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۰ معبر سایبری وب آلفا
سلام و عیدتون مبارک

امیدوارم مهمان خوبی بوده باشیم و پاکی و معصومی روزهای رمضان را تو روزهای دیگر هم داشته باشیم تا رمضانی و مهمانی دیگر...

به ما هم سر بزنید ...

التماس دعـــا                        
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۶ سید هادی حسینی
سلام علیکم
سالروز تخریب بقیع تسلیت باد. بروزم با موضوعی در همین رابطه
التماس دعا
پاسخ:
سلام داداش خدمت میرسم
محتاج دعا
یا زهرا - س
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۸ سید هادی حسینی
سلام 
بروزم با مطلبی تحت عنوان " واقعا به جهــــــــــــــنم حسن آقا ؟؟!!! "

منتظر حضور و نظر ارزشمند شما
پاسخ:
سلام علیکم
احوال داداش خودم
چطوری برار
به چشم
مشرّف میشیم
یا حق

۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۳ انصارقلی پور
با 3 مطلب جدید بروزم
پاسخ:
سلام داداش
خداقوت
خدمت میرسم
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی